Dlaczego warto?

GARDENIA 2017 w liczbach:

 

  • blisko 600 wystawców
  • powierzchnia wystawiennicza 39.000 mkw
  • setki nowości
  • 29 Złote Medale
  • rośliny wyróżnione w konkursie GRAND PRIX GARDENII
  • 28.719 odwiedzających*
  • ofertę zaprezentowali branżowy liderzy, a także nowe firmy, które swoje produkty dopiero wprowadzają na polski rynek.

 

Uczestnicząc w targach GARDENIA możesz:


  • zainteresować swoją ofertą właścicieli i pracowników hurtowni, centrów  sklepów ogrodniczych, osób odpowiedzialnych za tereny zieleni miejskich i osiedlowych, architektów krajobrazu, przedstawicieli firm wykonujących ogrody, właścicieli gospodarstw ogrodniczych i szkółkarskich, miłośników ogrodów

  • skutecznie promować nowości produktowe (strona www, Gardenia News oraz w prasie branżowej)
  • aktywnie zabiegać o nowe kontakty handlowe poprzez udział w spotkaniach z zorganizowanymi grupami zwiedzających (matchmaking)
  • efektywnie dysponować budżetem marketingowym i skorzystać z dodatkowych form promocji dostępnych wyłącznie dla wystawców GARDENIA 2016 (np. reklama w magazynie „Gardenia News”, reklama wielkopowierzchniowa na terenie targów)
  • spotkać się z przedstawicielami prasy specjalistycznej
  • Twoja oferta zostanie zaprezentowana wśród liderów z branży ogordniczej
  • dzięki programowi HOSTED BUYERS spotkasz się z zagranicznymi zwiedzającymi, wśród których pojawią się osoby decyzyjne wyższego szczebla gotowe do nawiązania kontaktów handlowych

*Dane podane dla całego bloku targowego: Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA, Targi Produktów Świątecznych i Okazjonalnych SPECIAL DAYS, SPORT INVEST.

 

[ Wstecz ]