Kongres Liderów Branży Ogrodniczej wersja 2.0

Druga edycja Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej szerokim gestem zaprasza do Królestwa Sprzedaży.

 

Wszystkich żądnych wiedzy sprzedażowej witać będą praktycy z zakresu skutecznej obsługi klienta, zwiększania wartości koszyka zakupowego, efektywnej rotacji produktów. Wszystko po to, aby bilans sprzedaży pozostawił jak największy plus w kasie, nie tylko sklepowej. – Zbudowani sukcesem pierwszej odsłony projektu nie mieliśmy wątpliwości, że będziemy go kontynuować – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, koordynator Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej. – Postanowiliśmy jednak skupić się na tym, co najważniejsze, a więc sprzedaży. Tym razem nie będziemy poruszać kwestii promocji czy inwestycji w marketing. Wręcz przeciwnie - pełna koncentracja na zyskownym biznesie całkowicie zdominuje wydarzenie – podkreśla.

Program bogaty w treści

Już dziś wiadomo, że spotkanie odbędzie się 23 lutego 2018 r. a więc drugiego dnia Targów Gardenia. Potrwa od godziny 14:00 do 18:00, co jak podkreślają organizatorzy jest optymalnym rozwiązaniem. – Dzięki takiemu układowi godzinowemu uczestnicy Kongresu, a zarazem zwiedzający Targów Gardenia mogą w różnym stopniu skoncentrować się na obu wydarzeniach – mówi Jakub Patelka, dyrektor Targów Gardenia. – Ta optymalizacja została pozytywnie przyjęta przez uczestników w ubiegłym roku, dlatego formuły nie będziemy zmieniać – dodaje.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Michał Paradowski z firmy 4results, który opowie o pozyskiwaniu nowych klientów w branży ogrodniczej. Zaproszenie przyjął również Grzegorz Furtak z firmy PricingLab specjalizującej się w tematach związanych z marżowością, progami cenowymi, ustalaniem relacji ceny do jakości produktu. W zachwyt wprawi Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic. Ciekawie zapowiada się Paweł Bronikowski i jego Social Selling, a więc sprzedaż w wymiarze mediów społecznośniowych. Swoją wiedzą w zakresie organizacji przestrzeni sprzedaży podzieli się Robert Radkiewicz, który nie jedno centrum ogrodnicze zdołał już wybudować.

Wejdź do Królestwa Sprzedaży

Sprzedaż biletów uruchomiona zostanie jeszcze przed świętami. Już teraz jednak warto zarezerwować sobie czas w branżowym kalendarzu, bo wartość merytoryczna spotkania będzie imponująca. – Nie chcemy tracić czasu na nic nie wnoszące dyskusje. Naszym celem jest zaproponowanie branży ogrodniczej – właścicielom sklepów i centrów ogrodniczych, usługodawcom a także producentom – konkretnej wiedzy i sprawdzonych narzędzi pracy, dzięki którym sprzedaż w ich firmach będzie efektywniejsza – wyjaśnia Ilona Rosiak-Łukaszewicz. – Przyświeca nam wspólny cel, dlatego Kongres Liderów Branży Ogrodniczej jest tak precyzyjnie skonstruowany. Na pierwszym planie jest branża i jej satysfakcja, a ta skupia się dziś na wynikach, wynikach sprzedaży – pointuje Jakub Patelka.

 

Kongres Liderów Branży Ogrodniczej odbędzie się 23 lutego 2018 (drugi dzień Targów Gardenia) i potrwa maksymalnie 4 godziny – od 14:00 do 18:00. Spotkanie będzie biletowane, a zakres tematyczny skupiony wyłącznie na sprzedaży. Udział w wydarzeniu z pewnością będzie zasadny zarówno dla właścicieli i pracowników handlu detalicznego, ale również hurtowego i sektora produkcyjnego branży ogrodniczej.

Kontakt do organizatora:

Ilona Rosiak-Łukaszewicz, ilona.rosiak@mtp.pl; tel. + 48 691 030 267.

kongres.jpg

kongres_2.jpg

Wstecz