Kongres Liderów Branży Ogrodniczej wersja 2.0

Druga edycja Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej szerokim gestem zaprasza do Królestwa Sprzedaży. Wszystkich żądnych wiedzy sprzedażowej witać będą praktycy z zakresu skutecznej obsługi klienta, zwiększania wartości koszyka zakupowego, efektywnej rotacji produktów.

fotobueno_gardenia_03-03-2017_iii-134.jp

Wszystko po to, aby bilans sprzedaży pozostawił jak największy plus w kasie, nie tylko sklepowej. – Zbudowani sukcesem pierwszej odsłony projektu nie mieliśmy wątpliwości, że będziemy go kontynuować – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, koordynator Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej. – Postanowiliśmy jednak skupić się na tym, co najważniejsze, a więc sprzedaży. Tym razem nie będziemy poruszać kwestii promocji czy inwestycji w marketing. Wręcz przeciwnie - pełna koncentracja na zyskownym biznesie całkowicie zdominuje wydarzenie – podkreśla.

Program bogaty w treści

Już dziś wiadomo, że spotkanie odbędzie się 23 lutego 2018 r. a więc drugiego dnia Targów Gardenia. Potrwa od godziny 14:00 do 18:00, co jak podkreślają organizatorzy jest optymalnym rozwiązaniem. – Dzięki takiemu układowi godzinowemu uczestnicy Kongresu, a zarazem zwiedzający Targów Gardenia mogą w różnym stopniu skoncentrować się na obu wydarzeniach – mówi Jakub Patelka, dyrektor Targów Gardenia. – Ta optymalizacja została pozytywnie przyjęta przez uczestników w ubiegłym roku, dlatego formuły nie będziemy zmieniać – dodaje. Wśród prelegentów pojawią się m.in. Michał Paradowski z firmy 4results, który opowie o pozyskiwaniu nowych klientów w branży ogrodniczej. Zaproszenie przyjął również Grzegorz Furtak z firmy PricingLab specjalizującej się w tematach związanych z marżowością, progami cenowymi, ustalaniem relacji ceny do jakości produktu. W zachwyt wprawi Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic. Ciekawie zapowiada się Paweł Bronikowski i jego Social Selling, a więc sprzedaż w wymiarze mediów społecznośniowych. Swoją wiedzą w zakresie organizacji przestrzeni sprzedaży podzieli się Robert Radkiewicz, który nie jedno centrum ogrodnicze zdołał już wybudować.

Kontakt do organizatora:

Ilona Rosiak-Łukaszewicz, ">ilona.rosiakat mtp.pl; tel. + 48 691 030 267.

kongres-002.jpg

kongres_2.jpg

[ Wstecz ]