Szkolenie z procesów sprzedażowych

 

Jakie znaczenie ma strategia sprzedaży w przedsiębiorstwie? Na czym polega rozmowa handlowa? Czy stworzenie prawidłowej ekspozycji produktów ma znaczenie? Na te i inne pytania odpowie już 22 lutego podczas Targów GARDENIA zespół doświadczonych konsultantów i trenerów z 4 Results.

Agenda szkolenia „Procesy sprzedażowe”:

13:30 – 14:10 Strategia Sprzedaży - punktem startowym w przedsiębiorstwie

14:20-15:00 Jak zarządzać procesem sprzedaży od etapu do etapu - czyli konsekwencja zawodowca

15:00-15:40 Rozmowa Handlowa - nie ma czego się obawiać, po prostu zacznij

15:50 – 16:30 Ekspozycja Twoich Produktów - niemy bohater sprzedaży

 

 

O 4 Results …

Jesteśmy zespołem doświadczonych konsultantów i trenerów, od 12 lat codziennie, z pasją poprawiamy wyniki naszych Klientów i zaangażowanie ich pracowników. Łączymy twarde elementy (wiedza, metody) z miękkimi (zachowania, motywacja) tak, aby zapewnić optymalny efekt wdrożeniowy, dbając przy tym o najważniejsze czyli zaangażowanie ludzi i zespołów. Zrealizowaliśmy z sukcesem ponad 70 projektów wspierających różnej skali transformacje firm polskich oraz oddziałów firm zagranicznych. Nasi Klienci stają się lepszymi organizacjami zarówno od strony biznesowej jak i samego miejsca pracy. Pomogliśmy ponad 200 liderom (prezesom, dyrektorom oraz kierownikom) pracować lepiej i osiągnąć ich cele biznesowe oraz osobiste.

Wspieramy naszych Klientów w 4 strategicznych obszarach:

• usprawniamy produkcję,

• zwiększamy sprzedaż,

• rozwijamy ludzi i

• doskonalimy procesy biznesowe.

Główne korzyści ze współpracy z 4 Results:

• zyskują Państwo partnera biznesowego, który niezależnie od etapu wdrażania zmian - myśli i wspiera całościowo w kategoriach strategicznych i operacyjnych, a także przekłada wizję na działania operacyjne, krok po kroku

• wskazujemy trwałe rozwiązania nastawione na osiąganie długoterminowych rezultatów

• zapewniamy zespół ekspercki adekwatny do charakteru pożądanej i wdrażanej zmiany

• skuteczny projekt – ponad 70 projektów zakończonych sukcesem.

 

 

Michał Paradowski,  PARTNER / WSPÓŁWŁAŚCICIEL 4 RESULTS

W 4 Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Doskonaląc sprzedaż, pomaga Klientom sprawnie przejść przez proces zmiany z zachowaniem możliwie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i tak, by na koniec pojawiły się pożądane rezultaty biznesowe. Wdraża w firmach kulturę opartą na odpowiedzialności zespołów za kluczowy kierunek rozwoju firmy, stosując programy motywacyjne połączone z planem operacyjnym. Wypracowuje sposoby organizacji, ulepszania i rozwoju zespołów w obliczu równolegle wprowadzanych zmian organizacyjnych. Ponadto prowadzi sesje mentoringowe i coachingowe dla pracowników pełniących ważną rolę w rozwoju organizacji. Przez ponad 10 lat pracował na stanowiskach menedżerskich w Mars Polska (Masterfoods). Odpowiadał za rozwój i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie marką. Wdrożył wiele kampanii dla marki Snickers w Polsce i Europie Centralnej. Będąc w Zarządzie Rynkowym Mars Polska, wpływał na rozwój procesu zarządzania operacyjnego oraz na rozwój organizacji. Następnie jako Dyrektor Zarządzający (interim manager) w Varsovia Capital S.A. wdrażał nową strategię w jednej ze spółek grupy – Agro Alians, odbudowywał dział handlowy, wprowadzał program restrukturyzacji w obszarze finansów oraz kontaktów z klientami. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Jest sędzią Polish National Sales Awards. Prowadził projekty doradcze /coachingowe /szkoleniowe m.in. dla: Biella, Black Red White, Bonduelle, Ellert, Erbud, Hochland, Iglotex, Indykpol, Kancelaria Ożóg Tomczykowski, Lafarge, Mars, Merck, Mokate, Pol-Foods, Storck, TBM Snacks, Trodat.

 

Patrycjusz Skakuj, Konsultant / trener/ INTERIM MANAGER (B2B i B2C)

Jestem praktykiem biznesu i trenerem zarządzania, menedżerem i coachem. Specjalizuję się w sprzedaży i obsłudze klienta w rynku B2B i B2C, zarządzaniu zespołami Sales Forces, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych. Kładę duży nacisk na wykorzystanie doświadczenia zawodowego podczas szkoleń, coachingu i mentoringu oraz szybkie zastosowanie nowych umiejętności i postaw w codziennej pracy, m. in. w treningu on the job. Pomagam firmom wdrażać strategie sprzedażowe i organizacyjne, głównie w działach sprzedaży. Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmowałem stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budowałem rynki i zarządzałem relacjami z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych koncernów. Wdrażałem systemy organizacyjne oraz standaryzowałem pracę działów. Skutecznie przeprowadziłem ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzyłem i wdrażałem systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzałem przez cele. Swoje podejście do zespołów opieram na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom. Jestem absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pracowałem przy projektach realizowanych m.in. dla: PDO, Bazarnik, PGNiG S.A., Fresh World, Mokate, Poczty Polskiej, Reso Europa Service, Mölnlycke Health Care Polska, LOVO, Plum, Pronar, AC, Samasz, MAG Dystrybucja, NSZZ „SOLIDARNOŚĆ”, ARiMR, Hochland, Trodat, Nestle Waters, AW Narzędzia – Makita, Eden Springs, Toolco, Aqua Tech, Arsenal, Cynkomet, Scandica, Biacomex (Ford, Seat, Biuro Podróży), EUROCASH S.A., ZDZ Białystok, PKS S.A., Lechaa Consulting, Constans Group, Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.

 

Renata Łapińska, konsultant

Jestem konsultantem w obszarach zarządzania przedsiębiorstwem, zwiększania efektywności sprzedaży i marketingu oraz projektów Assessment Center i Development Center. Moją dodatkową specjalizacją są obszary współpracy B2B. Od wielu lat na stanowiskach managerskich. Pracowałam w firmach międzynarodowych w Polsce i zagranicą, gdzie zdobyłam doświadczenie w branżach IT, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, przemysłowej oraz handlu detalicznego. W swojej pracy zdobyłam kompetencje w dziedzinach sprzedaży i marketingu, finansach, szkoleniach, zarządzaniu przedsiębiorstwem, zarządzaniu projektami oraz tworzeniu i zarządzaniu zespołami. Wykształcenie ekonomiczne pogłębiałam na szkoleniach typu MBA organizowanych przez francuskie uczelnie ESSEC i EMLyon School of Executive Education.

[ Wstecz ]