Zasady wejścia

 

gardenia.jpg

 

REGULAMIN WSTĘPU GRUP ZORGANIZOWANYCH NA TARGI GARDENIA 2019

ZASADY OGÓLNE:

  1. Wstęp dla grup zorganizowanych odbywa się w dniach 22 oraz 23 lutego.
  2. Grupa zorganizowana musi liczyć min. 15 osób wraz z opiekunami.
  3. Grupę należy zgłosić najpóźniej do dnia 15 lutego 2019 r. (piątek) korzystając z formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.gardenia.mtp.pl w zakładce Grupy Zorganizowane.
    Ze względów organizacyjnych prosimy o możliwie szybkie zgłoszenie grupy.
  4. Proces zgłoszenia grupy odbywa się w trzech krokach:
    a. Wypełnienie i wysłanie formularza na stronie www.gardenia.mtp.pl przez organizatora grupy wraz z podaniem deklarowanej liczby uczestników.
    b. W odpowiedzi przedstawiciel MTP Sp. Z o.o. potwierdza przyjęcie zgłoszenia grupy.
    c. Organizator grupy w dniu przyjazdu na Targi pozostawia w wyznaczonej kasie wydruk potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i kupuje ulgowe bilety w cenie 15 zł.
  5. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. Z o.o. zbierają jedynie dane dotyczące instytucji organizującej grupy oraz osób kontaktowych. Dane te wykorzystywane będę do kontaktu w sprawie uczestnictwa w targach oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami.
  6. Wejście na Targi dla zgłoszonych grup odbywa się na podstawie zakupionych w kasie biletów ulgowych, zgodnie z pkt. 4.
  7. Autokary grup zorganizowanych parkują bezpłatnie na wyznaczonym parkingu dla autokarów.

 

Kontakt do opiekuna grup zorganizowanych:

 

Napisz email Agata Plewa
tel. +48 61 869 2584
e-mail: agata.plewaat mtp.pl
014321.png

 

POBIERZ REGULAMIN >>>


[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact